Organizare

- Achizitii publice -

 Biroul Achiziţii Publice asigură demararea şi derularea procedurilor de achiziţii publice, în baza legislaţiei în vigoare cu privire la achiziţiile publice şi are următoarele atribuţii: 

  • – asigură respectarea etapelor de desfăşurare a achiziţiilor publice conform legislaţiei în vigoare;
  • – întocmeşte contractele de achiziţii publice pentru care s-au demarat proceduri;
  • – asigură demararea procedurilor de achiziţii publice, servicii şi lucrări;
  • – asigură demararea procedurii de concesionare şi de închiriere;
  • – urmăreşte asigurarea calitaţii lucrărilor prestate prin respectarea cadrului legal care reglementeaza achiziţiile publice, concesionările şi închirierile;
  • – asigură realizarea programului anual de achiziţii publice;
  • – asigură încheierea procedurilor în timp optim. 

Prin utilizarea acestui site va exprimati acordul cu privire la politica noastra de cookie-uri.